Unilever

Sinds 2011 is Unilever Global Partner van het Concertgebouworkest. Unilever heeft in 2016, samen met de andere Global Partner ING, het sponsorcontract met tien jaar verlengd. Unilever en het Concertgebouworkest verbinden zich beiden op hun eigen gebied aan excellentie.

Unilever wil niet alleen met haar producten, maar ook op andere manieren bijdragen aan de samenleving. Zo vinden zij het belangrijk bij te dragen aan de instandhouding en verdere ontwikkeling van cultuur in onze maatschappij.

Vanuit de partnership levert Unilever ook een bijdrage op het gebied van marketing en conceptontwikkeling van het Concertgebouworkest.

Over Unilever

combilogo Global Partner Unilever en ConcertgebouworkestUnilever is wereldwijd een van de grootste producenten van voedingsmiddelen en producten voor huishoudelijke en persoonlijke verzorging. In het portfolio van ruim 400 merken bevinden zich wereldwijd bekende en populaire namen zoals AXE, Dove, Knorr, Lipton, Magnum, Omo en Rexona. Dagelijks gebruiken twee miljard mensen producten van Unilever.

Unilever werkt aan een betere toekomst, iedere dag. Met de merken en diensten van Unilever, en via partnerships, willen zij mensen helpen zich goed te voelen, er goed uit te zien en meer uit het leven te halen. Duurzame groei is het uitgangspunt van Unilever. Daarbij is sinds 2010 het Unilever Sustainable Living Plan hun leidraad, met ambitieuze doelstellingen op het gebied van gezondheid en welzijn, een betere levensstandaard en minder milieu-impact.

www.unilever.nl

Ssst… lekker slapen Concertreeks

Om je kleintje in slaap te krijgen moet je soms een hele trukendoos opentrekken. Zwitsal en het Concertgebouworkest schieten te hulp met slaapliedjes! De twaalf muziekstukken uit de ‘Ssst… lekker slapen Concertreeks’ komen uit de hele wereld en zijn uitgevoerd door musici van het Concertgebouworkest. Deze samenwerking heeft onder andere een ADCN Award en een AMMA Award gewonnen. Beluister de slaapliedjes hier of op Spotify.