Met de serie Z beleeft u de mooiste zondagmiddagen. En dit seizoen zijn dat er niet acht, maar tien. Of vijf, als u een halve serie verkiest (Z1 of Z2).
Hieronder staan de meest gestelde vragen over het bestellen van series. Zoekt u een andere vraag? Lees dan meer FAQ's hier. Of neem of neem contact op met onze klantenservice: 020 305 10 15 (ma-vrij 09.30 - 12.30 uur) of klantenservice@concertgebouworkest.nl.
Met een abonnement op een van onze series kiest u voor een seizoen lang concerten van wereldklasse. U heeft de keuze uit zeven vaste series van drie tot twaalf concerten, waarvan de meeste ook als halve serie zijn te bestellen.
Wilt u meer informatie over onze series of persoonlijk advies? De medewerkers van onze klantenservice helpen u graag via 020 305 10 15 (op werkdagen van 09.30 tot 12.30 uur) of klantenservice@concertgebouworkest.nl.
Als u verhinderd bent bij een van de concerten uit uw serie, kunt u gebruikmaken van onze ruilservice, speciaal voor abonnees. U kunt het concert uit uw serie ruilen tegen een van onze andere concerten binnen hetzelfde seizoen. Hiervoor kunt u contact opnemen met onze klantenservice via 020 305 10 15 (op werkdagen van 09.30 tot 12.30 uur) of klantenservice@concertgebouworkest.nl.
Kiest u voor een hogere rang of een duurder concert, dan vragen we u om het verschil bij te betalen. Vindt u geen concert dat u zou willen bezoeken? Dan kunt u ook kiezen voor een tegoed.
In maart presenteren we elk jaar het programma voor het nieuwe seizoen van het Concertgebouworkest – online en in onze seizoensbrochure. De brochure voor seizoen 2025/2026 is hier online in te zien.
Heeft u de brochure niet ontvangen en wilt u deze graag toegestuurd krijgen? Stuur dan een mailtje met uw naam en adres naar klantenservice@concertgebouworkest.nl. We sturen u graag een brochure toe.